Bertie Gregory: U svijetu dupina
Bertie Gregory odlazi na Azore, važno morsko utočište i sezonsko žarište za oceanske grabežljivce koji se sele. Tijekom sezone hranjenja, tisuće neuhvatljivih lovaca okuplja se kako bi se gostili golemim jatima sitne ribe. Boreći se s olujama i pregledavajući nepregledan ocean, Bertie se žuri kako bi snimio najluđe hranjenje u karijeri.
Bertie Gregory odlazi na Azore, udaljeni lanac otoka u Atlantskome oceanu. Okružuje ih najveće europsko morsko zaštićeno područje, a ujedno su i važna postaja za grabežljivce koji se sele jer ih privlači bogata ponuda hrane. To je savršen trenutak za Bertiea da snimi rijedak prirodni spektakl: kad se neuhvatljivi grabežljivci udruže kako bi lovili gusta jata sitne riba. No budući da su oluje ondje nepredvidljive, snimanje nije lako. Bertie na svojem putovanju istražuje i mračnu prošlost iskorištavanja mora na tom području. Bivši lovac na kitove, a danas motritelj, objasnit će mu kako je kraj lova na kitove preobrazio Azore u utočište i omogućio morskim životinjama da se vrate, a osjetljivim hranidbenim lancima da procvatu.