Drama, Komedija
Nakon očeve smrti tri otuđena brata putuju vlakom kroz Indiju u potrazi za svojom majkom.
Nakon očeve smrti, tri brata kreću na duhovno putovanje Indijom kako bi se ponovno povezali i posjetili majku koja se zaredila u samostanu na Himalaji. No stvari ne idu uvijek po planu.