Panika pod morem
Zissou (Murray) i njegova ekipa, Zissouova ekipa, kreću na ekspediciju kako bi ulovili tajanstvenog i neuhvatljivog jaguarskog morskog psa koji možda i ne postoji, a koji je ubio Zissuova partnera.
Međunarodno slavni oceanograf Steve Zissou i njegova ekipa kreću na ekspediciju kako bi ulovili tajanstvenog i neuhvatljivog jaguarskog morskog psa koji možda i ne postoji, a koji je ubio Zissouova partnera tijekom dokumentarističkoga snimanja njihove posljednje pustolovine. Pridružuje im se i zrakoplovni kopilot koji je možda Zissuov sin, prelijepa novinarka koja piše reportažu o Zissouu te njegova otuđena supruga i producentica Eleanor. Slijede komplikacije koje uključuju gusare, otmicu i bankrot. Za Oscara nominirani scenarist i redatelj Wes Anderson okupio je zvjezdanu postavu.