Tajna invazija
U novoj seriji Marvel Studija „Tajna invazija”, smještenoj u sadašnjem Marvelovu filmskom svemiru, Nick Fury otkriva tajnu invaziju na Zemlju koju planira frakcija Skrullsa, bića sposobnih mijenjati oblik. Fury se udružuje sa saveznicima Everett Rossom, Maria Hill i Skrullom Talosom, koji je izgradio život na Zemlji. Zajedno se utrkuju s vremenom kako bi spriječili nadolazeću invaziju i spasili čovječanstvo.