Nature Boom Time
Pratite Charlieja, Kirbyja i Patricka na putovanju po Americi! Uče o raznim vrstama drveća i otkrivaju zašto je priroda zakon. U glavnom stožeru, luckasta Casey objašnjava im znanost i povijest pomoću papirnatih izrezaka.
Festival trešnjina cvijeta slavi veličanstvena rascvjetana stabla u Washingtonu.
Pratite Kirbyja i Charlieja na dvodnevnom putovanju kanuom kroz floridski Everglades.
Charlie i Kirby putuju u Savannah u Georgiji, gdje saznaju sve o španjolskoj mahovini.
Voditelji noće u promatračnici u zapadnoj Montani i uče kako uočiti šumske požare.