Party Animals
Pogledajte polarne medvjede kako se ludiraju i valjaju u ovom videu uz glazbu Parryja Grippa.
Navijajte za velikoglavog golog sljepaša dok izbjegava etiopskog vuka u ovoj napetoj snimci.