Eskadrila crnih pilota, poznata kao Tuskegee Airmen, napokon dobiva priliku dokazati se na nebu. Crveni repovi odaju počast tim neopjevanim junacima koji su se suočili s nevjerojatnim izazovima i na kraju se vinuli u povijest.
Italija, 1944. Dok rat uzima danak savezničkim snagama u Europi, eskadron crnih pilota, poznat kao Zrakoplovci iz Tuskegeeja, napokon dobiva priliku dokazati se na nebu... iako se na tlu i dalje bore protiv diskriminacije. Uz zračnu akciju od koje zastaje dah i uzbudljive specijalne efekte, "Red Tails" je veličanstvena posveta neopjevanim junacima koji su svladali nevjerojatne izazove i vinuli se u povijest.