Najbolje se jede kod kuće - s Antonijem Porowskim
Od Italije, Njemačke, Ujedinjene Kraljevine do Senegala, Južne Koreje i Bornea, Antoni vodi slavne osoba na epska putovanja kako bi upoznali svoje obiteljske i kulinarske korijene.