The Adventures of Ichabod and Mr. Toad
Dvije nezaboravne dječje priče, "Vjetar u vrbama" i "Legenda o Sanjivoj dolini", spajaju se u jednu fantastičnu pustolovinu. Prvo se pripremite za ludu vožnju s gospodinom Žapcem koji svoje prijatelje Krta, Štakora i Jazavca dovodi do ludila. Zatim upoznajte mršavog Ichaboda Cranea koji sanja osvojiti lijepu Katrinu Van Tassel. No na putu mu stoji gradski nasilnik Brom Bones, koji je također bacio oko na nju. Njihovo komično suparništvo upoznaje Ichaboda s legendom o Bezglavom Konjaniku, što dovodi do vrhunca od kojeg srce jače zakuca. Uz sjajnu naraciju Basila Rathbonea i Binga Crosbyja, "Pustolovine Ichaboda i gospodina Žapca" pršte od živahnih pustolovina, briljantne animacije i očaravajuće glazbe.