Alice in Wonderland
Pridružite se Alisi dok lovi Bijelog Zeca i upada u naopak svijet koji sa svakom novom pustolovinom postaje "sve čudniji i čudniji". Upoznajte Ludog Klobučara, Ožujskog Zeca, Tweedledeeja i Tweedleduma, Cerigradsku Mačku, Kraljicu Srca i druge nezaboravne likove u okruženju veličanstvene raskoši. Neke sekvence ili uzorci s bljeskajućim svjetlima mogu utjecati na fotosenzibilne gledatelje.