Djed Božićnjak 3: Odbjegli djedica
Scott Calvin poziva punicu i punca na blagdansku proslavu. No dolazi do kaotičnog obrata kad Jack Frost "zaledi" Božić. Ako Scott ne vrati posao, cijelim će svijetom zavladati "ledeni" Božić.
Tim Allen vratio se u velikom crvenom odijelu te nam donosi novu dozu pustolovina i smijeha u filmu "Djed Božićnjak 3: Odbjegli djedica". Bliži se Božić pa Scott poziva punicu i punca (Ann-Margret, Alan Arkin). No dolazi do kaotičnog obrata kad Scott otkriva mogući izlaz, a podli Jack Frost (Martin Short) "zaledi" Božić. Ako Scott hitno ne vrati posao, cijelim će svijetom zavladati "ledeni" Božić. Pripremite se na nova uzbuđenja jer se vaš omiljeni Djed Božićnjak suočava s dosad najvećim izazovom.