Akcija i avantura, Animacija
Krenite u pustolovinu s Mowglijem dok kreće u selo s panterom Bagheerom. Usput sreće prijatelje, ljupkoga medvjeda Balooa koji Mowgliju objašnjava kako treba živjeti i što znači prijateljstvo.
Iskusite slavlje prijateljstva ispunjeno pjesmom, zabavom i pustolovinama u posljednjem filmu na kojem je Walt Disney osobno radio. Krenite u pustolovinu s Mowglijem dok kreće u selo s panterom Bagheerom. Usput sreće prijatelje, rasplesanog kralja Louieja, zmiju Kaa koja je vješta u hipnotiziranju i bezbrižnoga medvjeda Balooa koji Mowgliju objašnjava što je najvažnije u životu i što znači prijateljstvo.