The Mighty Ducks
Emilio Estevez glumi uspješnog odvjetnika koji za kaznu mora odraditi društveno koristan rad: trenirati beznadnu ekipu malih hokejaša. Može li najgoru ekipu u ligi pretvoriti u prvake i usput se suočiti s vlastitim demonima?