Ralje imaju 50: Konačna priča iz prve ruke
Steven Spielberg donosi nam ekskluzivnu priču o snimanju "Ralja". Od romana do filma, "Ralje" i nakon 50 godina utječu na svijet.
Na 50. godišnjicu uspješnog filma koji je šokirao i oduševio svijet, Steven Spielberg donosi nam ekskluzivnu priču o "Raljama". Od epskog romana Petera Benchleyja do Spielbergova filma, "Ralje" i danas utječu na popularnu kulturu, kinematografiju i zaštitu morskih pasa. Kroz razgovore s najutjecajnijim holivudskim redateljima i znanstvenicima koji se bave morskim psima doznat ćete zašto je legenda o "Raljama" beskrajna.