Renegade Nell
Engleska, 1705. Lažno optužena za ubojstvo, Nell Jackson bježi sa sestrama i odmeće se u drumsko razbojništvo da bi preživjela. Pomaže joj supermoćni pomoćnik, odvažni vilenjak Billy Blind, i Nell shvaća da nije slučajno završila s krive strane zakona. Razlog je puno veći nego što je ikad mogla zamisliti: mora osujetiti magičnu urotu protiv engleske kraljice.
Engleska, 1705. Kad se Nell Jackson vrati iz rata, ne čeka je miran život. Uz pomoć odvažnog duha Billyja Blinda, koji joj podari nadljudsku snagu, Nell se suprotstavi lokalnom nasilniku, no ubrzo joj smjeste ubojstvo i ona mora u bijeg. Sa sestrama uz sebe, postaje najtraženija razbojnica u zemlji. No njezine moći privuku pozornost zloglasnog grofa od Poyntona, koji kuje mračnu urotu protiv same kraljice. Nell i Billy shvaćaju da je na kocki puno više od njezina imena. Da bi se spasila, prvo mora spasiti cijelu zemlju.
Engleska, 1705. Nell Jackson vraća se iz rata, a njezine nadnaravne borilačke vještine dižu prašinu.
U bijegu od zakona, Nell, Roxy i George postaju drumski razbojnici da bi preživjeli.
Poyntonova mračna magija sustiže Nell. Jedna od sestara opasno je ranjena tijekom bijega.
Nell riskira da je uhvate u potrazi za liječnikom, a družina dobiva pomoć s neočekivane strane.