Matt Damon i Christian Bale glume u filmu "Le Mans '66", snimljenom prema istinitoj priči. Vizionarski dizajner Carroll Shelby i neustrašivi vozač Ken Miles udružuju snage kako bi za Ford stvorili revolucionarni trkaći automobil i izazvali dominantne Ferrarijeve jurilice na utrci 24 sata Le Mansa 1966.