Disney ponosno predstavlja LEGENDU O MEDVJEDU, epsku pustolovinu prepunu humora, srca i s pet izvrsnih pjesama dobitnika Oscara Phila Collinsa (najbolja originalna pjesma). Kad impulzivni dječak po imenu Kenai nekom čarolijom postane medvjed, mora u tuđem tijelu naučiti važne životne pouke. Na svome putovanju upoznaje šumu prepunu životinja, uključujući i medvjedića Kodu, urnebesnog losa Rudija i Bobija, vunaste mamute, živahne ovnove i ostale!