Leroy & Stitch
Nakon što su uspješno skupili svih 625 eksperimenata, Lilo, Stitch, Jumba i Pleakley za nagradu su poslani na mjesta u galaktici gdje svatko od njih misli da pripada. No idila se prekida kad zli dr. Hamsterviel pobjegne iz zatvora i prisili Jumbu da stvori Leroya, Stitchova zlog blizanca. Da stvar bude gora, Hamsterviel klonira to opako stvorenje i stvara vojsku zločestih dvojnika. Lilo sada mora okupiti Stitcha i ostatak ekipe s najudaljenijih kutaka svemira kako bi se suprotstavili legiji Leroya. Kad zagusti, naši prijatelji shvate da je njihovo pravo mjesto – zajedno.