Stitch! the Movie
Nove nevolje na Havajima! Simpatični smutljivac Stitch mora spasiti svojih 625 izvanzemaljskih "rođaka" od zlog kapetana Gantua. Pridružite se Lilu i Stitchu u ovoj zabavnoj i raspjevanoj pustolovini.