Jungle Book, The: Mowgli's Story
U ovom igranom nastavku animiranog klasika iz 1967. priču pratimo iz Mowglijeve perspektive: kako je dječak postao mladunče džungle, a ono potom čovjek. Doživite njegovo prijateljstvo s Balooom i lukavu bitku protiv najstrašnije zvijeri u džungli, prijetećeg i osvetoljubivog tigra Shere Khana.