The Muppets
Muppeti se vraćaju u suvremenoj seriji dokumentarnog stila koja po prvi put istražuje njihove privatne živote i odnose, na poslu i kod kuće. Pratimo njihove romanse, prekide, uspjehe, razočaranja, želje i snove. Ovo je zreliji Muppet show, za "djecu" svih uzrasta.