Hannah Berner: Nije me briga
Hannah Berner iskrenija je no ikad u svom senzacionalnom drugom specijalu. Propitkuje budućnost, otkriva neobičan karijerni put, dijeli tajne o spojevima i priznaje da je "zgodna s pola radnog vremena".