SOCIETY DOG SHOW (EDITED VERSION)
Pluton se baš i ne uklapa na otmjenoj izložbi pasa, no svejedno zavodi Fifi, dražesnu pekinezericu. Sudac naređuje Mickeyju i Plutonu da odu, ali kad izbije požar, Pluton spašava Fifi i postaje junak.