Disneyjevi čarobnjaci iz Waverlyja
Kad Alex, Justin i Max Russo odu s roditeljima na odmor, zbog Alexine čarolije njezini se roditelji nikad nisu upoznali. Moraju naći čarobni kamen snova kako bi poništili čaroliju i spasili obitelj.
Krenite na uzbudljivu nadnaravnu pustolovinu obitelji Russo, vaše omiljene čarobnjačke obitelji te im se pridružite na misiji prepunoj napete akcije i urnebesnih čarobnjačkih nezgoda! Alex (Selena Gomez) slučajno baci čaroliju koja ugrozi opstanak njezine obitelji! Max (Jake T. Austin) nastoji spasiti vezu roditelja, a Alex i Justin (David Henrie) pribjegavaju svim mogućim trikovima kako bi našli kamen snova, poništili čaroliju i spasili obitelj. Nećete htjeti propustiti ni trenutak ovoga čarobnog filma prepunog akcije!