Dear Imelda
Ciaran hívatlan vendégként érkezik ír nagymamája, Imelda otthonába. A kényszerű együttlétből azonban váratlan kötelék szövődik, amely hidat épít a generációk között, és rég nem látott barátokat hoz újra össze.
A Dear Imelda a festői ír vidéken játszódik. Ciaran váratlanul beköltözik nagyanyja, Imelda hagyományos otthonába. A függetlenségéhez görcsösen ragaszkodó Imelda nem örül a hívatlan vendégnek, főleg, amikor Ciaran internetet akar beszerelni, hogy otthonról dolgozhasson. A köztük lévő feszültség oldása érdekében a fiú megpróbálja bemutatni a technológia előnyeit a modern világtól elzártan élő nagymamának. Eközben rájön, hogy kulcsszerepet játszhat egy 60 éve megszakadt barátság újraélesztésében.