A golfbajnok
Francis Ouimet golfozó valószínűtlen 1913-as, a profi golfozó Harry Vardon felett aratott US Open-diadalának története. Ouimet, az egykori labdaszedő volt az első amatőr, aki megnyerte a US Opent.
Shia LaBeouföt láthatjuk Francis Ouimet, az amatőr golfozó szerepében. A tehetséggel igen, ám pénzzel nem rendelkező munkásosztálybeli fiatal első hallásra elérhetetlen álmot kerget: meg akarja méretni magát a világ legjobb játékosa, egyben példaképe, Harry Vardon ellen. Mokány, 10 éves labdaszedője, Eddie segítségével a bátor Francis kisvártatva minden akadályt leküzd remek ütéseivel, tehetségével és szívével... és pályára léphet a profik ellen az amerikai nyílt golfbajnokságon, a US Openen! Szinte érezni, ahogy a közönség lélegzetvisszafojtva várja az ütést, miközben a zöld fű illata lengi be a levegőt. A megható, igaz történeten alapuló A golfbajnok olyan bátor kalandot tár elénk, ami a család minden tagjának remek szórakozást biztosít.