Az egymillió dolláros kéz
A Walt Disney Pictures "Az egymilliót érő kéz" című filmjében JB Bernstein sportmenedzseri karrierje egy kivételesen tehetséges indiai dobójátékoson múlik, akit felkészítenek az amerikai élvonalbeli játékra.
Igaz történet alapján: a sportmenedzser JB Bernstein (jon Hamm) kénytelen belátni, hogy nem áll valami fényesen a karrierje. Utolsó próbálkozásként elhatározza, hogy megtalálja a baseball következő dobósztárját. Indiába indul abban a reményben, hogy a fiatal tehetségek valamelyikéből profi sportolót nevelhet Egy éles szemű, zsémbes tehetségkutató, Ray Poitevint (Alan Arkin) segítségével megismerkedik két 18 éves fiúval, Dinesh-sel (Madhur Mittal) és Rinkuval (Suraj Sharma), akik - ugyan köszönőviszonyban sincsenek a baseball-lal - fantasztikusan dobnak. A gyors meggazdagodás reményében JB Amerikába viszi a srácokat, hogy felkészítse őket a baseball-ligára. Az új helyzet az amerikaiakat és a vidéki falvakban nevelkedett indiaiakat egyaránt kihívások elé állítja. Amíg a srácok mindent megtesznek, hogy elsajátítsák és tökélyre fejlesszék a baseball fogásait, JB elbűvölő barátja, Brenda (Lake Bell)segítségével értékes tapasztalatokat gyűjt a család valódi jelentéséről.