Peep and the Paperplane
Amíg Paula mama élelmet keres, kisfia, Peep váratlan segítséget kap egy papírrepülőtől. Együtt indulnak felfedezni az őket körülvevő varázslatos világot, de barátságukra hamarosan próbatétel vár.