Tümpel
Egy kis hal az elzárt árapály-medencében találja magát, ahol a tavacska lakói gyanakodva és kíváncsian néznek a jövevényre. Ám amikor egy veszélyes sirály fenyegeti az állatokat, mindannyian összefognak, hogy elűzzék a bajkeverőt.