Felhőtlen Philadelphia
Az egocentrikus Mac, Charlie, Dennis, Frank és Dee, egy csapat degenerált, akik a sikertelen Paddy's Pub tulajdonosai, és semmi mást nem szeretnek jobban, mint cselszövést, összeesküvést, és egymás nyomorúságán való szórakozást.
A züllött és igénytelen viselkedés könnyűnek tűnhet, de az egocentrikus Mac, Charlie, Dennis, Frank és Dee számára ez művészet. A Felhőtlen Philadelphia a sikertelen Paddy's Pub tulajdonosait, a „bandát” követi; egy csapat degeneráltat, akik semmit sem szeretnek jobban, mint cselszövést, összeesküvést és leginkább az egymás nyomorúságában való gyönyörködést. Akár a segélyezési rendszerrel játszanak, akár kukababákat használnak ki, akár nyomoréknak vagy rendőrnek adják ki magukat, vagy temetést színlelnek, a banda sosincs túl mélyen, ha pénzről van szó.
Abbott igazgatója megmutatja nekünk a tanári kar önkénteskedésének eddig nem látott pillanatait.
Mac és Dennis mentősöket látnak akcióban, és elhatározzák, hogy ők lesznek a férfiasság netovábbjai.
Frank megpróbál nagyot kaszálni, miközben Dennis és Dee a szerencsejáték rabjává válnak.
Dennis és Dee megpróbálnak összejönni egykori báli partnereikkel. Mac és Charlie Frank nyomába ered.