Deli Boys
Amikor a delikáteszmogul apjuk hirtelen meghal, az elkényeztetett pakisztáni-amerikai testvérpár mindent elveszít, és kénytelenek szembenézni a papa titkos életével a bűn világában, amikor megpróbálják átvenni a helyét az alvilágban.
Miután a delikáteszmogul apjuk hirtelen meghal, Raj és Mir Dar, az elkényeztetett pakisztáni-amerikai testvérek mindent elveszítenek, és rájönnek, hogy a papa inkább volt drogbáró, semmint iparmágnás. A kiborult fiúkat Lucky nagynéni és nemezise, Ahmad bácsi szó szerint rugdalózva és sikongatva terelik az alvilágba. Az egyik nevetséges katasztrófából a másikba botladozó Raj és Mir minden lépése élet-halál kérdése. Mert ha a bizalom elillan, megszűnik a luxus is, hogy hibázhatnak.
A pénzmosás után Mir belevág a golfpálya-üzletbe, Raj pedig Ahmad levadászását tervezi.
Max párterápiára rángatja Luckyt, Mir és Raj pedig nyomozásba kezd Ahmad gyilkosa után.
A fiúk Raj megmentésén mesterkednek, miközben Lucky letolt gatyával kapja rajta Maxet, de csúnyán.