2004-es szökőár: Versenyfutás az idővel
Az Indiai-óceán 2004-es, eddigi leghalálosabb szökőárjának története partról partra követi a hullámot korábban nem látott felvételekkel és a bátorság és túlélés történeteivel a reménytelenség torkában; tudósokkal, akik az idővel versenyt futva próbálták megérteni a kibontakozó katasztrófát és figyelmeztetni a világot, újságírókkal, akik leközölték a hírt és mentőalakulatokkal, akik kockára tettek minden, hogy másokat mentsenek.