Ál/Arc
Egy FBI-ügynök és egy gyilkos pszichopata személyazonosságot cserélnek – egymás bőrébe bújnak – John Woo lebilincselő akció- és kalandfilmjében.
Sean Archer FBI-ügynök (John Travolta) tudja, hogyan lehet megállítani a terrorista Castor Troyt (Nicolas Cage). A bőrébe bújik. Archer aláveti magát egy futurisztikus sebészeti beavatkozásnak, és Troy arcmását a sajátjára másoltatja, majd beszivárog a terrorista világába, hogy megismerje halálos titkait. Ám hiába néz ki és vislekedik Archer úgy, mint Troy, igazából nem ismeri őt. Nem sejti, hogy Troy visszavág, és rákényszeríti az orvosokat, hogy Archerré változtassák őt. Így az ügynök legrosszabb rémálma válik valóra: legfőbb ellensége a családjával lakik.