Animal Stories
A Studio Film Bilder tehetséges fiatal animátorokat kért fel, hogy válasszanak egy állatot, írjanak történetet, tervezzék meg, és animálják a saját stílusukban. Csupán két kérés volt: a kicsik számára is érthető és vicces, ugyanakkor érzelmes történetek szülessenek. Az animációs rövidfilmek az SWR népszerű „Ismerek egy állatot” című műsorában láthatóak.
A Studio Film Bilder felkért több tehetséges, fiatal és a Baden-Württemberg-i filmakadémián frissen végzett animátort, hogy válasszanak egy állatot, írjanak történetet, tervezzék meg és animálják a saját stílusukban. Az animátorok művészi szabadsággal alkothattak valami egyedit. Csupán két kérést kaptak: a filmjeik legyenek érthetőek kisgyermekek számára, és legyenek viccesek és érzelmekkel telítettek. Az animált rövidfilmek az SWR népszerű és díjnyertes „Ismerek egy állatot” című műsorában jelentek meg.
Tudtad, hogy a szentjánosbogarak imádják a karácsonyi dalokat? De vigyázz, nagyon félénkek.
Két kecske, egy kicsi és egy nagy, egymást tanítgatják egy keskeny hegyi ösvényen.