Animanimals
Ismerd meg az Animállatokat! Különc állatok, akik abszurd kalandokba keverednek, és közben értékes leckéket tanulnak az életről.
A tigrisnek merész cirkuszi mutatványt kellene végrehajtania, de túl félős hozzá.
Egy hattyú beleszeret egy gyönyörű hattyúhölgybe, aki csak a tükörképével foglalkozik.
A pajkos fiókák megpróbálnak kirepülni a fészekből, és a bagolymama idegeire mennek.
A nagy, gonosz halakkal teli óceánban a gömbhal igyekszik minél nagyobbnak és erősebbnek tűnni.