Om Nom Stories
Egy nap Om Nom rejtélyesen felbukkan egy kisfiú házának ajtajában, ami számos új kaland kezdetét jelzi. Om Nom visszamegy az időben, rabul ejti őt egy mágikus könyv, édességeket kutat fel szerte a világban, vlogot indít és különböző foglalkozásokat próbál ki. Om Nelle-lel karöltve szuperhőssé avanzsál, felneveli a kis Nibble Nomot, beáll dolgozni a családi kávéházba - mindeközben pedig számos új barátot szerez.
Egy nap Om Nom rejtélyesen felbukkan egy kisfiú házának ajtajában, ami számos új kaland kezdetét jelzi. Az időben visszautazva Om Nom találkozik örökké éhes őseivel, rabul ejti őt egy mágikus könyv, helyi édességeket kutat fel szerte a világban, vlogot indít és különböző foglalkozásokat próbál ki. Om Nelle-lel karöltve szuperhősként száll szembe gonosz erőkkel, felneveli a kis Nibble Nomot, beáll dolgozni a családi kávéházba - mindeközben pedig számos új barátot szerez!
Om Nom, Nibble Nom és a Gonosz Pók varázskártyákkal játszanak, és egy mesevilágba csöppennek.