A Proud család: Kamaszok és panaszok
Csatlakozz Penny Proudhoz és családjához a „Büszke család: Kamaszok és panaszok” című sorozat eddigi legizgalmasabb, legkalandosabb és legelgondolkodtatóbb évadában!
A Proud család életét megváltoztató fordulópont után a „Büszke család: Kamaszok és panaszok” sorozat eddigi legmerészebb évadába vágtat bele. Penny Proudot egy sor váratlan kalandba sodorja az élet, amelyek próbára teszik bátorságát és identitását. Minden eddiginél több akciódús, elgondolkodtató és szívmelengető fordulat közepette a Proud család minden új kihívást frontálisan szembeszáll, bebizonyítva, hogy bármennyire is kaotikus lesz az élet, együtt a legerősebbek.