Csiribí-csiribá
A bűbájos sikerkönyv-sorozat megelevenedik a Disney Channel eredeti filmjében, a Csiribí-csiribában. A szupersztár ikerpár Tia and Tamera Mowry alakítják az ikerboszik szerepét - csiribí-csiribá! -, akiket születésükkor elválasztottak egymástól. A 21. születésnapjukon Alex (Tia) és Camryn (Tamera) újra találkoznak és felfedezik, hogy szokatlan erőik megkétszereződnek, amikor összefognak. Ragadjon magával a bűbájuk, ahogyan varázslatos módon megmentik szeretteiket és beteljesítik végzetüket. Hajrá, ikerboszik!