Nincs, aki megmentsen
A Nincs, aki megmentsen c. film Brynnről, egy tehetséges, kiközösített fiatal nőről szól. Magányos, de reményteljes, aki vigaszt talál az otthonban, ahol felnőtt, mígnem egy éjjel határozottan nem földi betolakodók különös hangjaira ébred. Ezután Brynn és a földönkívüliek akciódús összecsapása következik, akik a nő jövőjét fenyegetik, miközben arra kényszerítik, hogy szembenézzen a múltjával.