Wycieczka
A vidéki lány, Anna találkozik Andrzejjel és Joannával, egy gazdag varsói házaspárral. A leleményes és egy jobb életre vágyó Anna elhatározza, hogy segít a házaspárnak megtalálni a keresett romot. A közös utazás során a szegény lányról hamarosan kiderül, hogy ő egy „jobb” Joanna. Ösztönösen, Anna egyre inkább betölti Joanna szerepét, ezáltal egzisztenciális fenyegetéssé válik a nő számára.