Embarrassing Pictures From a Family Album
Egy harmincéves nő, aki depresszióval és alkoholizmussal küzd, fájdalmas döntést hoz a terhességmegszakítás mellett. A beavatkozás előtti napokat a gyermek apjával, egy drogdílerrel tölti. A kettejük közötti csend többet mond minden szónál, feszülten tükrözve a helyzet súlyát, a kimondatlan fájdalmakat és a kapcsolatuk törékenységét.