Candlelight
Egy poros padláson életre kel egy magas gyertya. A játékos és kíváncsi teremtmény ugrálva és táncolva fedezi fel a világot, mígnem rátalál egy másik gyertyára. Szerelemre lobbannak, de pánikba esnek, amikor a lángjaik olvasztani kezdik egymást.