Pixar Popcorn
Szemezgess a Pixarból! Ez a mini rövidfilm kollekció a kedvenc karaktereidet figurázza ki vadonatúj, harapnivaló történetekben. Közvetlenül a Pixar animátorai készítették a Pixar szórakozás gyors felpörgetéseként.