PORTRAITS DE VOYAGE : CÔTE D'IVOIRE - Le Wax
Egy textilárus többféle kelmét mutat meg nekünk, egyúttal megismertet minket színpompás neveikkel és társadalmi jelentőségükkel. Ezeknek a Nyugat-Afrikában igen hétköznapinak számító ruháknak a mintáit viasz segítségével nyomják a textilekre.