PORTRAITS DE VOYAGE : BRÉSIL - Candomblé
Egy capoeiramester beszél a kandombléról, az orisákat, vagyis az Afrikából rabszolgák által behozott isteneket tisztelő, ősi vallásról. Ahogy minden rabszolgát, úgy minden capoeiristát is egy orisa védelmez.