Abe's Story
A túlterhelt és alábecsült színházigazgató egy olyan horrorregény befejezésével küzd, amely szerinte meg fogja változtatni a sorsát. Abe a viktoriánus Londonban élő ír író, akinek a műveit a munkája és a nagy-britanniai és amerikai utazásai ihletik és hatják át.