Mars - Utunk a vörös bolygóra
A megrendezett dráma és a dokumentumfilmek műfajának egyedülálló kombinációjaként Brian Grazer és Ron Howard vezető producerek bemutatják ezt a lenyűgöző sorozatot, amely a Mars gyarmatosításának izgalmas küldetését mutatja be 2033-ban.
Brian Grazer és Ron Howard vezető producerek közreműködésével a Mars egy lenyűgöző sorozat, amely a vörös bolygó gyarmatosításának izgalmas küldetését mutatja be 2033-ban. A megrendezett dráma és a játékfilmes szintű vizuális hatások közé vágott dokumentumfilmes jelenetekkel a sorozat bemutatja, hogy az űrutazás úttörőinek legnagyobb elméi mit tesznek azért, hogy lehetővé tegyék a marsi utazást, és elénk tárják a világot, amelyet keresnek.
2033-ban elérkezik az első marsi küldetés; eközben a SpaceX megkísérli a rakéták landoltatását.
A legénység küzd, hogy az alaptáborba érjen. Scott Kelly űrhajós egyéves űrküldetésben vesz részt.
Daedalus legénysége küzd, hogy menedéket találjon. Az Európai Űrügynökség és a Roscosmos összefog.
2037-ben új legénység érkezik. Napjainkban a McMurdo állomás a marsi letelepedés kísérleti állomása.
A Mars legénysége csapdába kerül. Napjainkban a tudósok a marsi utazással járó izolációt kutatják.
Tragédia történt a Marson. Napjainkban a SpaceX a marsi utazáshoz szükséges technológián dolgozik.