Apollo: Vissza a Holdra
A sorozat eddig soha nem látott módon mutatja be az Apollo holdraszállási programját. Bár ember 1972 óta nem járt a Holdon, ez a sorozat dramatizált jelenetek, realisztikus 3D-technológia és ultra HD felbontásban digitalizált archív felvételek nyomán eleveníti fel az Apollo-projekt sikereit és kudarcait, miközben az űrprogram végső titkaira is fény derül.
Megelevenedik az Apollo-program története az Apollo 1 tragédiájától az Apollo 8 diadaláig.