Ebben az epizódban Kate Comer a generációkon keresztül értékes fehérje- és kalóriaforrásként szolgáló marhahús hagyományát és jelentőségét vizsgálja az étrendünkben. Csatlakozzon Kate-hez és műsorvezetőtársaihoz, ahogy feltárják a marhahús történetét és globális hatását, és kiderítik, miért vált világszerte az étrendünk alapelemévé.