Story of... Sugar
Ez az epizód a cukor történetét tárja fel, hogyan vált ritka árucikkből a mai étrendünk elngedhetetlen részévé. Megvizsgáljuk a cukor és a trópusi szigetekre irányuló európai expedíciók közötti összefüggést, valamint a transzatlanti rabszolga-kereskedelemmel való kapcsolatát. Kate Comer és műsorvezető társai világszerte feltárják e függőséget okozó árucikk figyelemre méltó útját.